Steigerhouten meubels en meer

Service

Bestellen:

Het bestellen van een meubelstuk kunt u het best via de mail doen via info@steigerhoutenmeubelsenmeer.nl .Op deze wijze kunt u altijd duidelijk aangeven wat u wilt hebben, dit voorkomt vergissingen en fouten. U kunt natuurlijk ook telefonisch ( 06 27 47 68 27)bestellen, maar dan zal ik u altijd een mail sturen ter bevestiging van het bestelde meubel.

Maatwerk:

U wilt een geheel op maat gemaakt meubel, stuur een foto en/of duidelijke tekening met alle benodigde maten en eventuele houtsoort en ik maak een duidelijke offerte. Wilt u graag uw ideeën/wensen bespreken, dan kunt u een afspraak maken om bij u thuis te komen voor advies.

Levertijd:

De levertijd is ongeveer  6 weken, dit kan korter of langer zijn  afhankelijk van het meubelstuk en de drukte. Nadat uw een bestelling heeft geplaats wordt altijd aangegeven wat de levertijd is.  Maatwerk neemt een langere tijd in beslag. Nadat uw een bestelling heeft geplaatst wordt altijd aangegeven wat de levertijd is.

Betalen:

U hoeft uw bestelling pas te betalen bij aflevering (contant, er is geen pin automaat aanwezig) of u maakt het bedrag voor levering over op bankrekening: NL07RABO0125113633 o.v.v uw naam en naam van het meubelstuk. Bij bestellingen van € 750,00 en hoger verlang ik een aanbetaling van 25%.

Bezorgen:

De bezorgkosten liggen tussen de €25 en €75. Sommige kleine meubelstukken kunne via TNT verstuurd worden.
Het tijdstip en dag van bezorging wordt vooraf besproken met de klant.

Afhalen van bestelling:

Wilt u zelf de bestelling komen ophalen? U bespaart hiermee eventueel bezorgkosten. Maak van tevoren wel even een afspraak.

Retourneren en/of omruilen:

Omdat (bijna) alle meubelen maatwerk  zijn is het niet mogelijk om deze te retourneren of om te ruilen. Ik zal altijd alles in het werk stellen om, u als klant, tevreden te stellen met het aanpassen van het meubelstuk. Het aanpassen is altijd kosteloos, mits het een aanpassing is binnen de overeenkomst.

Garantie en reparatie:

De garantie periode is 1 jaar, mits de klacht gegrond is.
Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • -onredelijk gebruik
  • -gebruik voor commerciele doeleinde
  • -gevolg door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik
  • -onjuiste opslag of onderhoud door koper of door derden
  • -door professioneel gebruik
  • -het werken van hout
  • -krom trekken van hout

Geen garantie op het werken van steiger hout

Steigerhout kan gaan werken.

Vooral in de winter zal het hout, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen. Dit trekt weer weg als de luchtvochtigheid weer toeneemt. Ik geef geen garantie op het eventueel werken/krom trekken van het steigerhout.

Een klacht of reparatie melden: Dit kan per mail of telefonisch. Ik zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.